Skrýt menu
Skrýt formulář

.NET Backend Developer

Praha

Vývoj SW

.NET Backend Developer

Od roku 2016 pracujeme na projektu pro Finskou celní správu. Jde o rozsáhlé řešení elektronického celnictví eCustoms, které zvyšuje efektivitu celního řízení a snižuje administrativní zátěž. Řešení je dlouhodobě hodnoceno jako jedna z nejlepších a nejspolehlivějších implementací celního systému v celé EU. Řešení je postaveno na Microsoft platformě s použitím Model Driven Architecture. 

Pro tento projekt hledáme vývojáře, který by nám pomohl s tvorbou back-endu a s integracemi na další systémy.

 

 

Co budete mít na starost?

  • Vývoj aplikací na platformě MS .NET
  • Spolupráce na analýze zákaznických požadavků a návrhu řešení
  • Rozvoj a údržba stávajících i nových aplikací
  • Komunikace s ostatními členy týmu a se zákazníkem, tvorba dokumentace apod.
  • Účast na zahraničních projektech

 

 

V jakém týmu budete pracovat?

Vývojový tým je sestaven z front-end a back-end vývojářů (tvorba modelu) a testerů, kteří spolupracují s business analytiky a product ownerem. Vývojáři pracují ve scrumu se 14-ti denními sprinty. Menší tým nám umožňuje mít neformální vztahy a atmosféru, na kterých pracujeme i mimo office u pivka či týmových aktivit. Najdeš mezi námi i hodně cyklistů.

 

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni, písemná i mluvená (komunikace se zahraničním klientem)
  • Znalost .NET, C#, WCF
  • Znalost MS SQL, T-SQL
  • Znalost Webových služeb XML (WSDL, XSD), REST služeb (JSON)
  • Zkušenost s používáním verzovacích nástrojů (GIT)
  • Analytické myšlení, vysoké pracovní nasazení, flexibilitu, tvorbu přehledného kódu
  • Bezúhonnost (doloženou výpisem z evidence Rejstříku trestů)

 

Výhodou je:

  • Zkušenost s vývojem v Agile/SCRUM
  • Zkušenost s Entity Framework, LINQ
  • Zkušenost s TFS

 

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Možnost vzdělávání – kurzy a školení dle vlastní volby
  • Pružnou pracovní dobu, home office
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, e-stravenky v hodnotě 100 Kč/den, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce)

 

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.

Máte o pozici zájem?
Kontaktujte mě.

Pavel Duchoslav

Specialista náboru

+420 603 286 811
pavel.duchoslav@solitea.cz

Mám zájem

Jak bude probíhat náborový proces?

Někdy zvolíme trochu jiný postup, ale obvykle Vás
čeká těchto pět kroků.

Ozveme se Vám

během chvíle, a to buď telefonicky nebo emailem. Budeme na Vás mít několik otázek.

Vypracujte úkol

z pohodlí Vašeho domova. To platí jen u některých odborných pozic, abychom viděli, co ve Vás je.

Přijdete za námi

a setkáte se s Vaším budoucím manažerem, řeknete si více o nové práci. Zájemce o technické pozice čeká také odborné testování.

Zastavíte se u nás

znovu, pokud bude potřeba doplnit nějaké informace nebo poznat někoho dalšího.

Plácneme si

pokud to vzájemně zajiskří. Naborář připraví pracovní nabídku, a když řeknete ano, budeme se na Vás těšit.

Máte o nabízenou pozici zájem?
Stačí vyplnit a ozveme se Vám.

(max. velikost 3 MB)

*Povinné položky

Nabízená práce je v této lokalitě

Praha Rustonka

Karlín? To jsou kavárny, bistra, restaurace, upravená veřejná prostranství. Nevíte kam dřív. Moderně řešená Rustonka je v samotném centru této přitažlivé čtvrti na břehu Vltavy.

Jaké výhody přináší práce u nás?

„Pružná pracovní doba a multisport karta mi umožňují věnovat se mojí zálibě.“

Jakub Molnár
Marketing manager a brankář

Stačí když nám na sebe necháte kontakt, ozveme se Vám co nevidět.

*Povinné položky

Můžete nám také zavolat
nebo napsat na e-mail:
+420 511 182 400
webinfo@solitea.cz