Stačí když nám na sebe necháte kontakt, ozveme se Vám co nevidět.

*Povinné položky

Můžete nám také zavolat
nebo napsat na e-mail:
+420 511 182 400
webinfo@solitea.cz

Skrýt formulář

Měníme pánské
šatníky na dálku

25

minut uspořených na jedné faktuře

1000

stálých klientů

3

spokojené roky s iDokladem

"Vystavení faktury na jediné tlačítko je skvělá věc. Ušetřený čas můžete věnovat důkladnějšímu poznávání potřeb a vkusu zákazníka."

Michalela Kloudová
majitelka

Citace od paní Kloudové

Firma Genster přišla na český trh s netypickou službou, nabízí online styling pro muže. Stylistky z pro svou pánskou klientelu vybírají z českých e-shopů to nejlepší oblečení a následně jim vybrané zboží posílají přímo domů.


Firma začala iDoklad používat v roce 2018. Do té doby si všechnu administrativu, zákaznický servis i fakturaci dělala majitelka sama. Zpětně toto období hodnotí jako neefektivní, protože jí každý úkon zabral spoustu času. „Při pohledu zpět se až stydím, kolik času jsem původně trávila nad vystavováním faktur a další administrativou. Podnikání bylo na začátku, měli jsme spoustu starostí, museli se toho hodně naučit a do toho nám každá faktura zabrala asi 25 minut,“ vzpomíná na časy před iDokladem majitelka Michaela Kloudová.


Proč vyhrál iDoklad?

• úspora času
• kvalitní API umožňující propojení s dalšími programy a službami
• automatická komunikace s bankou, rozesílání upomínek, poděkování za úhradu


Zrychlení procesů, šetření času a automatizace

O oblíbenosti iDokladu svědčí i to, že ho majitelce Gensteru doporučil jeden z jejích zákazníků. Při výběru systému kladla důraz hlavně na to, aby se dal bezproblémově propojit s dalšími programy a službami. Nešlo jí jen o fakturaci, i když uznává, že to pro firmu byl obrovský skok v organizaci a minimalizaci náročnosti práce.


Díky iDokladu odpadlo Gensteru i množství ruční práce. iDoklad totiž samostatně komunikuje s bankou a umí rozesílat automatické zprávy zákazníkům. „iDoklad jsme spárovali s bankou. Díky tomu nemusím ručně kontrolovat, kdo už zaplatil, a také nikdy nezapomeneme zákazníkovi platbu potvrdit a poděkovat za ni,“ oceňuje vlastnosti systému Michaela Kloudová.

Propojenost dílčích fakturačních procesů od vystavení faktury po kontrolu úhrady faktury.

Automatizace – poděkování za platbu nebo připomínky k úhradě faktur.

API – možnost propojit více služeb a automatizovat přesun informací a dat.

Pomůžeme vám zjednodušit
podnikání