Skrýt menu
Skrýt formulář

Konzultant zákaznické podpory pro systém Byznys

Příbram

Analýzy a konzultace

Konzultant zákaznické podpory pro systém Byznys

Náš tým vyvíjí a dodává systém pro řízení podniku Byznys, který patří mezi nejvyspělejší a nejrozšířenější ERP systémy pro střední a větší organizace. Systém Byznys byl úspěšně nasazen u 1200 zákazníků v Česku a na Slovensku, kteří se věnují obchodu, výrobě, službám, dopravě, stavebnictví či účetnictví. Více info najdete na www.byznys.eu

 

Nyní hledáme posilu do našeho konzultantského týmu technické podpory, který se stará o systém Byznys u našich klientů. Hledáme komunikativního a spolehlivého kolegu, který má rád pestrou práci a zajímá se o technická témata.

 

Co budete mít na starost?

  • Péči o zákazníky systému Byznys
  • Komunikaci se zákazníky, zpracovávání jejich požadavků, aktivně řešit jejich potřeby
  • Analýzu požadavků, návrh řešení
  • Spolupráci při drobných úpravách systému a jeho dalším rozvoji
  • Spolupráci při testování novinek v systému, školení uživatelů

 

V jakém týmu budete pracovat?

Budete pracovat v týmu zkušených konzultantů, kteří Vás ve všem důležitém rádi zaškolí. Většinu času budete trávit při jednání se klienty. Nejlepší na práci konzultanta je, že budete pomáhat konkrétním lidem, budete se pohybovat v různorodých byznysech a poznáte know-how velkého ERP systému. Naším mottem je „Péče je náš byznys“.

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Skvělé komunikační schopnosti, týmovost, analytické myšlení
  • Schopnost vcítit se do potřeb klienta – empatii, asertivitu i trpělivost
  • Schopnost naslouchat, zpracovat informace a předat je dál
  • Přehled o legislativě, účetnictví, ekonomii a firemních procesech
  • Orientaci v MS Office, Windows
  • Mít zájem o soustavné vzdělávání a o nové informace
  • Znalost AJ na úrovni čtení technické dokumentace

 

Výhodou je pokud:

  • Máte všeobecný přehled o IT (ERP systémech, SQL a databázích)
  • Na základní úrovni zvládáte MS SQL server a terminálové služby a znáte jazyk SQL

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Pružnou pracovní dobu, home office 
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, e-stravenky v hodnotě 100 Kč/den, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce) 
  • Kompletní přehled benefitů najdete na www.solitea.cz/cs/kariera/benefity   

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných kancelářích na adrese Žižkova 708, Příbram.

Máte o pozici zájem?
Kontaktujte mě.

Pavel Duchoslav

Specialista náboru

+420 603 286 811
pavel.duchoslav@solitea.cz

Mám zájem

Jak bude probíhat náborový proces?

Někdy zvolíme trochu jiný postup, ale obvykle Vás
čeká těchto pět kroků.

Ozveme se Vám

během chvíle, a to buď telefonicky nebo emailem. Budeme na Vás mít několik otázek.

Vypracujte úkol

z pohodlí Vašeho domova. To platí jen u některých odborných pozic, abychom viděli, co ve Vás je.

Přijdete za námi

a setkáte se s Vaším budoucím manažerem, řeknete si více o nové práci. Zájemce o technické pozice čeká také odborné testování.

Zastavíte se u nás

znovu, pokud bude potřeba doplnit nějaké informace nebo poznat někoho dalšího.

Plácneme si

pokud to vzájemně zajiskří. Naborář připraví pracovní nabídku, a když řeknete ano, budeme se na Vás těšit.

Máte o nabízenou pozici zájem?
Stačí vyplnit a ozveme se Vám.

(max. velikost 3 MB)

*Povinné položky

Nabízená práce je v této lokalitě

Příbram Žižkova

Příjemné město nedaleko Prahy ležící pod nespoutanou brdskou vrchovinou a Svatou Horou. Příbramská pobočka Solitey je spojena s vývojem produktu Byznys.

Jaké výhody přináší práce u nás?

„Pružná pracovní doba a multisport karta mi umožňují věnovat se mojí zálibě.“

Jakub Molnár
Marketing manager a brankář

Podobné pozice

Stačí když nám na sebe necháte kontakt, ozveme se Vám co nevidět.

*Povinné položky

Můžete nám napsat na e-mail:
webinfo@solitea.cz