Stačí když nám na sebe necháte kontakt, ozveme se Vám co nevidět.

*Povinné položky

Můžete nám také zavolat
nebo napsat na e-mail:
+420 511 182 400
webinfo@solitea.cz

Skrýt formulář

Data na jednom místě

 

-2

pracovní místa, tudíž úspora mzdových nákladů

2

hodiny místo 5 dnů trvá měsíční vyúčtování prodejů pro dodavatele

35 tis.

skladových položek pod kontrolou

"Nebojte se a jděte do toho bez kompromisů. Máme skoro 35 tisíc položek skladem a jen díky softwaru jsou všechny pod kontrolou. Money S4 nám data ukáže bez lidských předsudků a emocí – nemůže se nám stát, že se prodavači líbí konkrétní hračka, a tak objednáme desítky kusů do zásoby, i když se vůbec neprodává."

Aleš Hubáček
jednatel
Citace jednatele Aleše Hubáčka

Ve firmě Hračky Hopík původně používali 2 softwary – na účetnictví a starý systém na pokladny a sklad. Když si chtěl jednatel Aleš Hubáček udělat přehled o prodejích, musel si soubory po jednom stáhnout do Excelu a dát data do kontingenčních tabulek.


Impulzem ke změně bylo spuštění e-shopu. Když přišla objednávka, zaměstnanec musel údaje třikrát ručně přepsat na různé dokumenty – na objednávku, na fakturu a na expediční doklad dopravce. Systémy totiž nebyly propojené. Klíčovým požadavkem na nový systém bylo tedy mít data na jednom místě.


Mimo to měli ve firmě Hračky Hopík požadavky na on-line dostupnost dat, požadavky na přehledné informace o uskutečněných prodejích v kamenných prodejnách a o stavu zásob, a samozřejmě i propojení na e-shop.


Aleš Hubáček v průběhu své kariéry pracoval s několika informačními systémy a měl přehled, jak fungují. Po osobních zkušenostech s Money padla jeho volba na Money S4.


Implementace byla rychlá. Specialisté přes víkend naimportovali zboží, propojili sklady a v pondělí už v kamenných prodejnách pracovali v novém systému. Postupně pak byly přidány automatizované příjemky a importy dat od dodavatelů. Do dvou měsíců bylo Money propojeno i s e-shopem.
Další hojně využívanou funkcí je možnost přiložení dokumentů. Ke každému záznamu mohou v hračkářství přiložit fakturu nebo jiný dokument v PDF. V elektronickém systému pak potřebné listiny dohledají mnohem rychleji než v papírovém archivu.

Úspora ruční práce a snížení chybovosti.

Zrychlení a zefektivnění reportingu o prodeji zboží pro dodavatele.

Rozšíření funkcionality Money se zavedením EET zaměstnanci vůbec nepoznali.

Pomůžeme vám zjednodušit podnikání